Odstoupení od smlouvy a reklamace
! VŽDY NÁS PROSÍM INFORMUJTE PROSTŘEDNICTVÍM E-MAILU !
Formulář si vytiskněte, podepište a zašlete naskenovaný na uvedenou e-mailovou adresu, originál prosím vložte do balíčku.
VRÁCENÍ ZDARMA PROSTŘEDNICTVÍM ZÁSILKOVNY S KÓDEM: 94869309
VRÁCENÍ PŘES ČESKOU POŠTU NA ADRESU SPOLEČNOSTI (tato služba je na náklady zákazníka)
Obecná poučení k uplatnění reklamace
Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.
Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.
Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24 měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.
Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.
FORMULÁŘ PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ STÁHNETE ZDE